Zondag 16 juli 2023

16 juli 2023 - Siegburg, Duitsland

Het It er weer op...laatste km's voordat we thuis zijn en dan kan het werken weer beginnen.

Laatste dagen lekker rustig aan gedaan. Lekker uit eten, kletsen met sandra en michael, samen zwemmen ( na ruim 38 nog een keer samen dobberen in Croatia) laatste avond lekker wezen eten met sandra en michael. Heerlijke gnocchi gegeten maar helaas verkeerd gevallen dus flink ziek geweest.🤢 laatste uurtjes op wc doorgebracht.... buikpijn is ook nog niet weg.....maar zal wel goedkomen morgen...

Dit jaar hebben we wel Jos en Marie-claire gemist....laatste jaren altijd wel minstens weekje zomervakantie samen weggeweest maar helaas gingen wij de andere kant op en vroeg in de vakantie..dus verrassingsbezoekje zit/ zat er ook niet in...haha...

Tot de volgende keer!

1. Jos:
    16 juli 2023
    Aan alle mooie liedjes komt een einde🙂 maar we zijn blij dat we langs deze weg hebben kunnen meegenieten van jullie vakantie 🙂 via de mooie teksten en bijhorende mooie foto's 🙂 blij dat jullie genoten hebben van de vakantie 🙂 nu op naar de volgende vakantie met al dan niet een verassingsbezoekje 🙂
  2. Annie:
    Jullie moeten maar denken, dit hebben we weer lekker gehad en we hebben lekker genoten, en kunnen nu weer uitkijken en denken aan de volgende vakantie . Beterschap Cindy, en wel thuis