Dag 5

1 juli 2023 - Stobrec, Kroatië

Gister heerlijk een relaxdagje...beetje installeren, beetje wandelen met beau en natuurlijk dobberen in de zee...

Geprobeerd om beau in de hondenwashoek te krijgen maar dat was een groot drama....halfband los en de hond helemaal druk en niet luisteren....stond ik daar mooi aan de andere kant van de camping ..alleen en zonder telefoon... na een kwartier opgegeven en maar naar de caravan gelopen! Dre geroepen dat hij beau moest roepen!. Ik was echt heel erg boos!  Ik was natuurlijk mensen tegen gekomen en daar liep adhd hondje los......🤪🤣🤣🙈

Onstuimige nacht want het zou gaan regenen en onweren dus 's avonds alles onder de luifel wat niet nat mocht worden, dakluiken dicht maar ramen wijd open....schrikken we ineens van harde knallen want er was flink vuurwerk aan het strand....

En 's nachts jawel hoor...kroatische ⚡ we zitten tegen een bergwand dus hele harde klappen. En flinke regen...dre zegt dat ie slecht heeft geslapen maar die onweer heeft hij dan niet gemerkt..🤔

Omdat het vandaag wisselvallig zou blijven zijn we dus weer in de auto gestapt om beetje de omgeving te gaan ontdekken. Erg mooie plekjes gezien. En in het dorpje verderop was het zonnig en super warm...maar helaas begon het terug op de camping weer te regenen.