7 augustus 2022 - Brålanda, Zweden
Deze foto werd gemaakt op 7 augustus 2022 in Brålanda, Zweden met een Samsung SM-A217F.
- Jos: Dat noemen ze dan genieten😀…
- Jos: Ziet ze stralen allebei🙂🙂
- Annie: Ik wens jullie heel veel…
- Jos: Nu kan het genieten beginnen…
- Sandra: Nu lekker gaan zitten en…
Alle reacties »