Een luie dag
Vanmorgen na het ontbijt op ons gemakje gedoucht tasje met water en een handdoek mee en een stuk gaan lopen door het centrum heen en langs het strand. Lekker in de zon gezeten bij de camper met het idee om einde middag op het strand te gaan liggen maar dat kwam er niet meer van.
Zo even naar de lokale supermarkt muggenspul zoeken en eten regelen voor vanavond.....en dan Verder met lekker niksen.
Foto’s
5 Reacties
-
Jos:25 juli 2025Groot gelijk, daar dient vakantie voor om goed uit te rusten, neem het er maar van😊hopelijk gaat het muggenspul zijn werk doen😊
-
André-Cindy-Eline-Jordy:25 juli 2025Ja net dus nieuwe gekocht...helaas hebben ze hier niet van die spiraaldingen
-
JosP:25 juli 2025Spiraaldingen? Die hebben wij ook niet. Relaxen wel......
-
Anneke:26 juli 2025Heel veel plezier nog!!
-
Annie:28 juli 2025Leuke foto's, geniet van jullie vakantie
