Laatste ritje van de vakantie..rovinj

19 augustus 2021 - Fazana, Kroatië

Gister naar Rovinj geweest. Blijft mooi! Maar na al die jaren kennen we de winkels wel en gaan we alleen even naar de kerk en van het uitzicht genieten en lopen we door de rustige smalle straatjes.

Het weer blijft erg mooi. Zo'n 28 graden maar gelukkig koelt het wel af 's avonds en moet ik wel een vestje aan doen. Voordeel is dat we ramen nu dicht kunnen houden en dus ook beter slapen! Want wat een herrie hier 's nachts! Overdag is het hier rustig maar zodra het donker wordt gaan alle remmen lol lijkt het wel.

Vandaag op de camping gaan uit eten...jordy wilde wel eens octopus proeven...dus hij heeft zwarte gnocchi met octopus gegeten..🤢 ik vond het niet lekker...de gnocchi. De octopus had hij al zelf opgegeten...je zag gewoon dat ze de tentakels eraf hadden gehaald.🤢

Na het eten zijn ze nog een keer naar het klimparcours gegaan. En ook daar heeft jordy ons verrast!😊

Morgen nog een dagje luiwammessen dan even hapje gaan eten en dan inpakken en wegwezen.

Ik ga de zee en de lekkere warme temperatuur missen! Maar toch blij dat we weer naar huis gaan.

1. Melodie:
    19 augustus 2021
    Super leuk om jullie zo te volgen!! Goed naar je zin gehad allemaal! Goeie terugreis, stay safe xx
  2. Jos:
    20 augustus 2021
    Fijn om te lezen dat jullie het leuk gehad hebben😊Rust vandaag maar lekker uit en have a safe trip home😊
  3. Liset:
    20 augustus 2021
    Goede terugreis en bereid je maar vast voor op herfstachtig weer hier! 😘