Weer "on tour" geweest

17 augustus 2021 - Fazana, Kroatië

Gister toch maar eens de auto gepakt en eens gaan rondrijden. Eerst even naar pula gereden zodat ook jordy het collosseum kon zien. We wilden nog de stad in maar het was te druk. We konden de auto niet eens kwijt. Toen zijn we langs de oostkant van istrie gereden, mooie binnendoorroute. Er is een groot verschil tussen rijk en arm. Dat is duidelijk zichtbaar want er staan hier en daar wat mooie villa's mooi verscholen met een super mooie tuin!

We wilden bij rabac kijken. Mooi plaatsje aan de zee aan een inham maar ook daar te druk. Dat zag ik met beau niet zitten. Toen maar naar Labin gereden en daar plaats genomen bij een pizzaria.  Kijken of Beau dat zou pikken....maar die heeft dat super goed gedaan. (Scheelt natuurlijk dat het echt super heet was en ze geen energie over had..🙃🤣)

We hebben heerlijk gegeten en ik was heel blij dat ik eens niet hoefde af te wassen.😇

Nog even door het dorpje aan de top rondgelopen en toen weer terug naar de camping.

Oja de foto van de blauwe deur is een voorbeeld van een kroatische brievenbus.🤣🤣

1. Jos:
    17 augustus 2021
    Altijd leuk zo een on tour dagje🙂 wat kroatische cultuur opsnuiven en afsluiten met een lekker etentje, meer moet dat niet zijn. Geniet er nog van zou ik zeggen 😊
  2. Anneke:
    18 augustus 2021
    Zie er mooi uit! Wat wordt Jordy lang zeg!!